Kun saavuimme kisapaikalle, ei alku näyttänyt kovin lupaavalta. Vettä satoi niinkuin olisi saavista kaadettu ja ukkosti ja salamoi. Kun mä kävin lenkittämässä Mindiä, sen piti räpsytellä ja siristellä silmiä että se näki edes jotain sateen keskeltä. Kenttä lainehti niin että siellä olisi voinut melkein mennä kumiveneellä.. Koetta siirrettiinkin sitten reilu 20min vaikka se ei paljoa auttanut. Mutta onneksi justiin ennenkun avo alkoi, sade loppui ja taivas vähän kirkastui. Mä en sitten pystynyt virittään Mindiä sillei kun olisin halunnut sateen takia ja meillä oli ekaa kertaa kuppipalkka käytössä niin että mä näytin Mindille sitä ennen kehään menoa joka oli suuri virhe. Tuomarina oli Veijo Kinnunen ja liikkeet menivät näin;

Paikallamakuu 10, Meni ekalla maahan ja lonkalle heti kun oli mennyt piiloon. Ihme kyllä, mua ei jännittänyt yhtään.

Seuraaminen 9½, Seuruu oli hyvää vaikka kontakti tipahti pariin kertaan. Puolipistettä lähti kun mun piti kävellä vesilätäköstä niin Mindi fiksusti kiersi sen ja palas lätäkön jälkeen takasin viereen:')

Liikkeestä maahan 8, Muuten hyvä mutta ei noussut ekalla istumaan.

Luoksetulo 8½, Tästä se alamäki alkoi! Mindistä katsottuna ruoka oli musta oikeemmalla ja "tänne" käskyllä M lähti täysiä kipolle eli aivan vinoon, mutta ONNEKSI puolessa välissä oli se pysähdys ja Mindi pysähtyikin oikeen nopeesti kuin seinään. "tänne" käskyllä se sit ravaten tuli mun luo ja suoraa sivulle...

Liikkeestä seis 9½, En tiedä mistä tuo ½ pistettä lähti.

Nouto 0, ARGH!!!!!!!!! Heti kun mä heitin kapulan, Mindi varasti sinne ja lähti kapula suussa ruualle ja justiin ennenkun se ylitti kehänauhan, mä karjasin "täällä" ja sit se tuli ravaten suoraa sivulle.... Vähän mua kyllä nauratti kun Mindi pokkana vaan kapula suussa lähti ruualle:') Mutta silti Ä-R-S-Y-T-T-Ä-Ä!!!!!!!!!!!!!!!1 Tuomarikin sanoi oikeen että "HARMI".

Kaukot 9, Se perus, ei noussut ekassa m-i vaihdossa ekalla käskyllä.

Hyppy 0, Meille on langetettu joku hypyn kirous näihin kokeisiin! Neljästä kokeesta kolme nollaa hypystä...  Nyt hyppäs ekalla mutta takasin tullessa kolme käskyä kun se tuijotti ruokaa.

Kokonaisvaikutus 10, Tuomari harmitteli niin noita nollia kun se olisi halunnut meille ykkösen:) Tuomarisetä kehui meidän yhteistyötä ja sanoi että molemmilla oli hauskaa. Jaa mullako hauskaa?? No Mindillä ainaki oli..

146½p 2-tulos ja luokkavoitto. Mindi sai pokaalin, ruusukkeen, luun ja lelun jonka se antoi Vinkalle. Vinkan mielestä on kivaa kun Mindi käy kokeissa niin se saa aina uusia leluja:)

 

Ps. Enskerralla en käytä kuppipalkkaa.