..niin ettei tännekkään ehdi treenejä kirjata! Tällä viikolla ollaan käyty pari kertaa hallilla agiliitelemässä, mutta tokoiltu vähän vähemmän. Mä oon katsonut Vinkalle avoimen kokeen toukokuulle ja toisenkin kesälle:) Kokeet on siksi vasta kesän alussa, kun mä haluun Vinksulle täydelliset avoimen liikkeet:D No, ehkä se ei oo ihan mahdollista, mutta sinne lähelle tähdätään.

Tänään oli tottiksessa ulkopuolinen kouluttaja ja saatiin taas hyviä vinkkejä jatkoon. Vinkan kanssa mä otin ongelmaksi vinot eteentulot ja vinkumisen. Vinx oli kauhen korkeassa vireessä kun mä otin sen autosta ja se huusi koko matkan autolta halliin... Ensin tehtiin vähän seuraamista ja samalla puutuin vinkumiseen ihan vaan sanomalla "ei" ja kehumalla sitten kun se on hiljaa. Hyvin toimi, pitää olla jatkossa johdonmukainen ja kieltää kaikista ääntelystä treeneissä. Eteentulo on Vinkalle ehkä vielä epäselvä asia, joten pitää palata siinä vähän taaksepäin.

Mindin kanssa meidän "ongelma" oli jäävät. Tai no, mun ongelma se oikeestaan on, koska mä annan välillä jotain ihme apuja ja sitten kun apuja ei tuu niin Mindi ei "erota" käskyjä. Pitää siis treenata jääviä vaan apparin kanssa tai peilin avulla. Loppuun vielä seuraamista ja Mindillä oli kivaa:)

----------

Meillä tulee olemaan toiminnan täyteinen kevät 2011. On vähän tokoilua, agilityä, leireilyä, kisailuja ja Vinka pääsee tutustumaan jopa suojeluun;) Mä varasin myös Vinksulle kuvaus ajan Kankaanpäähän maaliskuulle ja itselleni tilasin agilitylisenssin.