Viime viikonloppuna oltiin mökkeilemässä meren rannalla. Mindi ja Vinka tietysti myös mukana. Ne joutui olemaan koko ajan valokuvamalleina joka asennossa ja eri paikoissa, mutta ehkä ne on jo tottunu siihen;) Kuvat latautuu ehkä joskus galleriaan.

Joku päivä tällä viikolla käytiin agilitykentällä ja sinne oli sopivasti joku rakentanut radan, jota sitten koitetettiin. Mindin kanssa koko rata. Muuten meni hyvin, mutta takaaleikkaus kepeille tuotti vähän vaikeuksia. Muutaman toiston jälkeen sekin onnistui. Niin ja Mindi ei pari kertaa ottanut puomin ylösmeno kontaktia;( Vinkan kanssa treenattiin kontakteja ja mä oon tosi tyytyväinen niihin!! Treenattiin myös välistävetoja ja sylkkäreitä, jotka Vinka teki niinkuin se olis osannut ne aina:) Tosi hyvät treenit siis! Mutta sitten... kun oltiin lähdössä kotiin kävellen ja Mindille mä olin ottanut flexin (koska toinen hihna on hukassa) ja kun mä vetäsin Mindiä flexissä että mennään jo, niin se naru katkes ja kelautui sinne flexin sisään!!!!!!!!! Ja kännykkä oli tietysti kotona..... No, Mindi tuli sitten vapaana kotiin, mutta se oli kriittisissä kohdissa aina käskyn alla eli noin 90% matkasta..

Tänään oli ihan loistavat kotipihatokot!!! Koko viikon muut treenit on mennyt vähän huonosti, mutta tän päivänen korvas kaikki;) Vinka teki ekalla kierroksella kaikki alokas-luokan liikkeet putkeen ilman palkkaa (paitsi paikkamakuu ja luoksepäästävyys)! Kävi siinä  mielessä että josko tänä vuonna jo kokeeseen?!? Mutta sitten piti ajatella realistisesti ja eihän meillä oo paikkamakuu vielä kunnossa, kun mä oon niin laiska treenaamaan sitä:S Mutta Vinka oli ihan super<3 Mindin kanssa ekalla kierroksella evl:län pituinen seuruu, jossa paljon juoksussa käännöksiä ja askelsiirtymisiä. Meni ihan superisti<3 Sitten tehtiin myös VOIkaukoja. Liikeradat menee ihan ookoosti puolen metrin päästä, mutta ei sen kauempaa.. Pitää vaan paljonpaljon tehdä niitä liikeratoja, että ne jää Mindin päähän. Toisella kierroksella Vinxun kanssa VOIkaukoja. Sillä sujuu myös puolen metrin päästä ihan hyvin kaikki vaihdot. Ja sitten oli ihan pakko koittaa Vinkan kanssa tunnaria. Mä piilotin oman ruohikkoon ja käskin Vinxun etsiä. Hyvin se haisteli ja löysikin oman hetken päästä, mutta hyi kamala mitä pureskelua:S Mindin kanssa toisella kierroksella tunnaria ja mä piilotin sillekkin omaa ruohikkoon. Aluksi M oli ihan pihalla, mutta pian se hoksasi idean. Mä en yhtään tiedä miten mä etenisin ton tunnarin kanssa... Kyllä se oman löytää ihan hyvin, mutta kun joku päivä lisäsin kasan vääriä, niin se toi ekan mikä eteen sattui ja kun mä laitoin yhden väärän ja oman niin Mindi ei haistellut yhtään vaan nappasi jomman kumman ja toi mulle...
Iltaruuan Mindi sai jäljeltä ja Vinka oli paikkamakuussa. Mindille ei voi kuin nauraa kun se _yrittää_ jäljestää. Tänäänkin se näki (tai oikeestaan haistoi) 10 metriä ennen jäljen lopussa olevan ruokapurkin, vaikka mä hyvin sen olin piilottanut. Siihen loppui jäljestys ja se ilmaisi sen purkin sieltä 10 metrin päästä:DD Oikeen truu jälkikoira. Vinkan mä laitoin paikkamakuuseen ja voi että se vinkui kun ruoka oli mulla kädessä. 2,5 min päästä se ryömi puoli metriä eteenpäin ja siitä kielsin ja vein takasi oikeelle paikalle. Sitten se makasi reilun minuutin hienosti ja sai siitä sitten ruokansa. Vinka oikeen tärisi kun mä menin sen viereen ruuan kans:D

Niin ja Mindillä alkoi juoksu:( Ei sit päästä viikon päästä kokeseen eikä tän viikon sunnuntaina mölliagiltyyn.. No tää juoksuaika käytetään ahkeraan tokoiluun, kun ei oo mitään kisoja..

1417 - 17 = 1400