Jep, tänään taas käytiin Mindin kanssa tokottelemassa hallilla. Otettiin liikkeestä istumista, joka on taas päässyt unohtumaan. Pieni apu tällähetkellä käytössä, josta pitää päästä eroon mahdollisimman nopeesti! Sitten tunnari... Otettiin ainaki 10 kertaa kun Mindi toi ekana aina väärän, jota en huomioinut ja sitten vasta oman. Kyllä se idean tajuaa. Nuuskuttaa niin että tuhina kuuluu, mutta aina sen pitää tuoda eka väärä... Kapuloita oli joku 20. Sen 10 kerran jälkeen tuli yksi onnistunut suoritus ja siitä Min sai ruokansa.

Loppuun vielä paikallaistuminen parin sheltin kanssa. Eka mä olin minuutin piilossa ja kävin palkkaamassa. Sitten mä ajattelin olla pari minuuttia piilossa ja käydä taas palkkaamassa, mutta kun meillä oli piilossa niin hyvät keskustelut, että mä unohdin ajan ja olikin mennyt joku 3min ja Mindi oli mennyt maahan:( Muistaakseni pisin istuminen, mun ollessa piilossa, on ollut joku puoli min.. Eli ei ihme, että neiti päätti mennä maahan. Laitoin Mindin sitten takaisin istumaan ja menin vielä piiloon minuutiksi ja sitten vapautus. Nyt pysyi hyvin. Ainakin sai puuttua Mindin virheeseen.