Vaikka blogi on viettänyt hetken hiljaiseloa, me ei olla;) Ollaan tokoiltu, lenkkeilty, tokoiltu ja lenkkeilty ja kaikkea muuta siinä sivussa. Hiihtämisestä on tullut mun intohimo! Mikäs sen mukavampaa kuin laittaa napit korvaan ja kuunnella musiikkia koirien juostessa iloisina ihanassa talvisäässä:) Eilen hiihtolenkillä oltiin oikea turistinähtävyys; mulla oli farkut, säärystimet, huppari ja kamera kaulassa sekä kuulokkeet korvilla ja kaksi isoa mustaa koiraa juoksi vierellä vapaana ilman pantoja (eikä mulla muuten ollut edes hihnoja mukana..). Ja aina kun jompikumpi koirista oli esim. kivassa asennossa, niin mä syöksyin maahan ottamaan kuvaa (koska koiran tasolta saa mun mielestä parhaat kuvat..). Oli siinä muilla hiihtäjillä ihmettelemistä:D

Tänään käytiinkin hihnalenkillä. Tarkoitus oli tokoilla jossakin kaupan pihassa, mutta sattuikin pieni välikohtaus, jonka takia mun olis tehnyt mieli nirhata molemmat piskit siihen paikkaan.. Mentiin kuitenkin tokoileen, mikä oli suuri virhe. Molemmat huomasivat, että mä oon huonolla tuulella ja mielistelivät mua minkä kerkesivät. Vinka mm. ryömi kaukoissa joka vaihdossa mua kohti ja seuraamisessa ennakoi koko ajan jotain jäävää (kun ollaan viime päivät hinkattu jääviä..)

Kuvia tältä viikolta;

^Tämä on kyllä hienoin kuva musta ja Vinkasta ikinä:D

^Nouseva vatsalinja