Tänään tehtiin onnistuneet treenit tuossa kotipihassa. Molemmille sama setti: ruutua, seuraamista ja lopuksi pari tunnaria. Vinkan kanssa aloitettiin yleisellä riehumisella pallon kanssa ärinänjamurinan säestyksellä ja voe mahoton sitä zäpäkkyyden määrää! Vinx leikkii muutenkin tosi hyvin, mutta tuo oli jo jotain uutta! Siihen tosin saattoi vaikuttaa se, että kun olin vielä koulussa, niin Vinka oli karannut jonnekin kauas pellolle lintujen perässä ja joku oli hakenut sen sitten "arestiin". Suoraan arestista tokoilemaan sai sille näköjään tuollaisen yli-innokkuusreaktion. Mutta niihin treeneihin, Vinka teki superit ruudut koematkalla, eka evl-tyyliin ja sitten voi-tyyliin. Seuraaminen oli vietikästä ja innokasta, mutta ei sähläämistä. Käännökset meni taas vähän yli, mutta mä tykkään niistä. :) Tunnarissa oli vääräkasa heinikossa ja vähän kauemmaksi piilotettu oma. Kaksi kertaa tehtiin ja molemmilla kerroilla Vinka toi oman vääriä maistamatta! Tunnarikaupan pito on ihan kamalan näköistä, mutta sitä reenaillaan sitten erikseen. 

Mindille siis samat jutut. Ruutua eka lyhyeltä matkalta sheippaamalla oikeaa kohtaa. Sitten muutama merkki, jotka kaikki palkkasin. Tämän jälkeen merkin kautta ruutuun lähetyksiä, jotka oli kaikki tosi kivoja! Seuraamista ihan lyhyt pätkä, että rauhoittuisi tunnariin. Tunnarissa levitin parikymmentä väärää nurmelle ja piilotin oman vähän kauemmas, että joutui kunnolla käyttämään nenää. Mindi oli aluksi niin fiksu, että toi mulle pihdit (joilla mä siirtelen vääriä), jotka mä olin jättänyt liian lähelle kapuloita. Pakkohan siitä oli palkata, koska onhan niissä mun haju! Sitten lähetin uudestaan ja Minski toi varman tuntuisesti oman.

^Minski selvästi nauttii