Vaikka tänne en treenejä hirveästi kirjoitakaan, niin silti ollaan tokoiltu lähes joka päivä. Niistä ei sen kummempaa, mutta pakko mainita Vinkan tunnarin edistymisestä. Eli oon alkanut piilottaa omaa lumeen ja hienosti Vinka haisteleekin, eikä turhaudu, jos ei heti löydä. Tänään kun tein tunnarin piilotusta niin en huomannut, että melkein oman (joka oli siis lumen seassa) vieressä oli hajustamaton kapula. Vinka kävi haistelemassa sitä, mutta kun se ei ollut oikea niin Vinx jatkoi oman etsimistä kunnes löysi sen ja sitten kauheat bileet pystyyn<3 Taitava pikkukoira! Toivottavasti mä en nyt pilaa tätä hyvää alkua, niinkuin Mindin kanssa kävi..

Tänään käytiin koulun pihassa tokottamassa ja Mindillä meni pitkästä aikaa aivan lostavasti! Mä tein lyhyen ja hyvin suunnitellun treenin, joka sisälsi seuraamisen käännösten ja askelsiirtymisien hiomista (Mindin suosikki treenauskohde), 1xruutu ja kaukoja. Kaikki meni juuri niinkuin ajattelin ja molemmille jäi tosi hyvä fiilis:) Vinkalla oli alotreenit: oikealle käännösten hiomista, hyppyä, luoksetuloja ja istu-maahan-seiso "leikkiä". Hyppyä on pakko ottaa paljon, koska kun pienen appenzellin päähän on taottu, että hypyn jälkeen aina istutaan (avo), niin nyt se pitää muuttaa seisomiseksi:D Mutta treenipäiväkirjan mukaan Vinkan onnistumisprosentti tämän viikon alohyppytreeneistä on 98%, eli ehkä se pikkuhiljaa alkaa muistamaan, että nyt pitääkin seistä.  



Vinka rakastaa uimista ihan hulluna, joten mä haluaisin alottaa sen kanssa vepen:D Kun meillähän ei ole näitä treenattavia lajeja tarpeeksi?! Ainakin se SOVE (??) olisi kiva suorittaa hyväksytysti. Ehkä sitten joskus kun mä saan sen ajokortin;) Tässä jotain ojakahlaus-kuvia;

Tätä on odotettu: huomenna lähtö sennen pk-leirille! Mä en oo vielä varma ehditäänkö illan tottistreeneihin, mutta ainakin koko viikonloppu hakutreeniä:) Siitä juttua sitten seuraavaksi.