Otsikko tulee siitä, kun mä eilen selitin iskälle mikä Apassionata on:')

Ja sitten treeneihin. Tänään illalla käytiin tokoilemassa koululla, vaikka pakkasta oli niin paljon, että Vinka olisi mielummin jäänyt kotiin... Tehtiin molempien kanssa lyhyet treenit, kun Vinka nosteli tassujaan. Vinkalle seuraamisen käännöksiä namipalkalla. Lelulla tai varsinkin lumipalloilla Vinka höseltää liikaa ja käännöksistä tulee ihan huonot. Nyt oli kuitenkin hyvät ja takapää toimi hyvin. Sitten vielä naksuttelin suoria eteentuloja. Saatiin monta onnistunutta ja lopuksi vielä leikittiin uudella pallolla. (Mä kävin tänään ostamassa uuden pallon ja kaikki eläinkaupan naksut, kun mä hukkaan aina ne tai niitä ei muutenvaan löydy silloin kun tarvii..)
Mindin teemana oli luoksetulo. Eka tehtiin tolpankierroilla stoppeja (seisominen ja maahanmeno) ja sitten muutama läpijuoksu. Lopuksi koko luoksetulo molemmilla stopeilla. Mä jätin possunkorvan takapalkaksi ja ekalla kerralla Mindi ennakoi pysähdyksiä ja tuli ravilla. Mä palkkasin sen kuitenkin mun luona ja vein takaisin. Toisella kerralla tyyppi tuleekin tuhatta ja sataa. Mä jo ajattelin, että joo nyt stopit valuu, mutta mitä vielä! Seisominen kuin seinään ja maahanmeno samanlainen! Ja kaikki pätkät laukalla!!! Possunkorva oli siis ihan ansaittu:) On se vaan niin<3

Siinä mun karvaton sporttiberni<3