Viime keskiviikkona sain jälkiopastusta  kokeneelta jälkiharrastajalta. Talloin molemmille noin 200 askeleen jäljet ja joka askeleelle ruokaa. Mindi ajoi eka ja härregyyd olo oli niinkuin puntin jälkeen ! Mun joka ikinen lihassolu joutui töihin, että sain estettyä Mindiä rynnimästä liikaa. Kourallinen nakkia jäi syömättä, mutta Mindi kuulemma ajoi intensiivisesti jälkeä, eikä se nostanut kertaakaan päätään ylös!

Vinka ajoi ekan virallisen jälkensä ja sai lisänimen, uimari. Vinka siis "räpiköi" matalana eteenpäin, joten toinen punttitreeni mulle... Vinkalla jäi myös joku kourallinen nakkia syömättä, mutta ihan pätevä se oli.

Nyt viisi päivää myöhemmin oon tehnyt viisi jälkeä molemmille. :) Mun oli alunperin tarkoitus jatkaa vaan Mindin kanssa jälkeä, mutta Vinka on kuulemma niin potentiaalinen, että sen kanssa pitää myös jatkaa. :) Jäljet on olleet 100-230 askelta pitkiä ja joka askeleella ruokaa, mutta ajattelin tehdä nyt vähän lyhempiä (100 askelta), että saan ohjattua syömään joka askeleen.

Tokoa ollaan tehty joka päivä. Vinka saa niin 1-tuloksen Vimpelistä. :))) Ja Mindilläkin alkaa olla evl tosi hyvällä mallilla! No, onhan osa liikkeistä vielä kesken, mutta mulla on selkeä suunnitelma, miten niissä etenen.

Tänään oltiin ekaa kertaa kentällä treenaamassa ja oon niiin fiiliksissä kesästä ja ulkotreeneistä ja kaikesta! ♥ Vinka teki tunnarin, luoksarin, ruudun ja seuraamisen ja oli tosi pätevä! Mindin ohjelmaan kuului hyppynouto, ohjattu, ruutu ja tunnari. Vähän oli säätöä ohjatussa ja ruudussa, mutta ihan pientä vain. :) Ohjatussa Mindi saattaa unohtaa merkin välistä, mutta mä en edelleenkään voi kovin paljon palkata merkiltä, koska sitten se ei lähde merkiltä enää pois... Ruudussa paikan naksuttelua. Jos mä kerran laitan alustan ruutuun, niin sen jälkeen Mindi ei enää osaa juosta ruudun takareunaan vaan jää pyörimään etureunaan tai tarjoaa merkkiä. Sitten naksuttelen pari viikkoa takareunaa, jolloin se taas muistaa sen ja laitan alustan vauhdin  parantamiseksi ja ollaan jälleen lähtöpisteessä: Mindi ei osaa juosta ruudun takareunaan. Nice :)