Lauantaina mä pääsin tuttujen kyytissä Seinäjoelle seuraamaan agilitykisoja. Kyllä siinä vähän meinas jo kisakuume tulla;) Ensvuodelle oon jo kisojakin katsellut:) Pitäs vaan päästä treenaamaan kunnon rataa, mutta se ei tällähetkellä ainakaan ole mahdollista..

Sunnuntaina tyttöjen Tiina kasvattaja tuli pitämään tokokoulutusta tänne Kauhajoelle. Oli tosi mukava päivä ja taas päästiin eteenpäin noissa voivoi liikkeissä molempien kanssa:) Mindille kaukoja, luoksarin stoppia, ruutua ja tunnaria. Kaukoissa pitää ottaa pian takajalkojen edessä oleva lauta pois, eli pitää jatkaa vielä naminenänedessä tekniikkaharjoituksia. Luoksarin stopit oli ihan hyviä, mutta nyt kun ne oli hyviä niin vauhti jäi jonnekkin.. Ruutua vois alkaa tehdä vaapulla enemmän, kun Mindi kerran suurinpiirtein sen osaa. Paitsi ekankerran kun sen piti mennä tökkäämään vaappua niin se toikin mulle sen kosketuskepin siitä päästä:D Tunnariin pitää saada paaljon varmuutta lisää. Periaatteessa Mindi sen osaa, mutta varmuutta täytyy saada.
Vinksu teki kaukoja, luoksarin stoppia, ruutua ja merkkiä. Kaukot on tosi hyvällä mallilla ja siltäkin pitäisi alkaa häivyttämään lautaa pois. Stopit oli tosi nopeita, mutta Vinkallakin jää vauhti pois.. Merkkiin vauhtia enemmän ja V pitää saada kiertämään merkki kauempaa, koska se helposti kaataa koko tötsän. Ruutu toimi ihan hyvin alustalla, mutta mä vaan en jostain syystä tykkää siitä alustasta:P

Tänään olin Vaasassa Janita Leinosen radanlukutaito luennolla ja täytyy sanoa että ONNEKSI mä lähdin sinne vaikka mä en meinannut jaksaa herätä!! Lähes kaikki tieto oli mulle ihan uutta ja muistiinpanojakin tuli 5 sivua:) Nyt menee kaikki rataantutustumiset ja palkkaustavat uusiksi! Nyt mä tiedän miksi Vinka viime epiksissä teki ne virheet ja mä osaisin sen nyt ohjata nollalla läpi:) On se agility vaikea laji, mutta kuitenkin niin helppo:D