Eilen lähdettiin tokoilemaan Peräseinäjoelle. Melkein koko porukka oli paikalla ja saatiinkin tosi hyvät treenit pystyyn. Tehtiin kaksi kehää vierekkäin ja molemmissa treenattiin yhtäaikaa.
Ensin tehtiin paikallamakuu 3,5min. Vinka oli keskellä ja pysyi rauhassa ja vinkumatta koko ajan. Mä oon supertyytyväinen yleisesti Vinkan paikallamakuuseen, se alkaa olla tosi varma ja mulla ei oo pitkään aikaan tullut mitään pelkoa, että se nousisi. Tämän jälkeen menin virittelemään Vinkan ja otettiin koemaisesti liikkurin kera alokasluokan liikkeet palkatta. Mä otin seuruuta ennen kehään menoa ja seurautin vielä kehäänkin ja ei yhtään vinkumista koko suorituksen aikana! Loistavaa Vinka! Liikkuri piti käskytyksessä tosi pitkät tauot, mutta Vinka ei hämääntynyt siitä ja teki koko suorituksen hyvällä vireellä.
Virheet:
- Remmiseuruussa kerran vilkaisi liikkuria pysähdyksessä
- Liikkeestä seisomisen lopun perusasennossa meni maahan
- Hypyssä istui esteen takana
- Liikkeestä seisominen olisi mun mielestä voinut ollan hieman täpäkämpi (mä en tosin sitä itse näe kunnola ja liikkurikaan ei sanonut mitään niin en oo ihan varma)

Ei siis hirveästi mitään. Yksi vilkaisu nyt tuskin mitään haittaa kisoissa, hypyn takana istumisen saa nopsaan korjattua, perusasennoista mä en oikeestaan oo ikinä palkannut joten jos vähän palkkailen niin sekin luultavasti korjaantuu ja jäävissä pitää tehdä vielä istu-seiso-maahan "leikkiä". SM-kisoihin on aikaa joku 7 viikkoa, joten enköhän mä ehdi kaikki treenata kuntoon:) Liikkuri kommentoi meidän suoritusta erittäin varmaksi. Appenzelli on ihan kiva kun sille saa jotain taottua päähän, niin ne myös pysyy siellä.

Toisella kierroksella otettiin hyppyä 3 toistoa ja kaikissa Vinx jäi seisomaan. Pitää tehdä kuitenkin paljon vielä tuota, että tulee varmuutta seisomiseen. Sitten 4 vauhtiluoksetuloa lumipalloilla. Ei kai siinä mitään, alossa on kiva luoksari:)
Lopuksi vielä ryhmäpaikallamakuu 2,5min.

Mindille otin liikkuroituna voittajan pituisen seuraamisen ja se asenne<3 Viime viikolla oli yks tosi huono treeni (Mindi oli muissa maailmoissa), joten tein sitten paljon asennetreenejä ja se tuotti tulosta, Mindi on ihana<3 Mindi teki tosi innoissaan, mutta tarkasti, mä vaan voisin tehdä täyskäännökset oikeaan, koska bernin on vähän hankala tehdä "hieno" täyskäännös vasempaan.

Että mä tykkään näistä porukkatreeneistä:)  Taas tuli ainakin Mindin ruutuun uusia ideoita ja on muutenkin kiva katsoa miten muut treenaa. Mikäs sen mukavampaa kuin viettää aurinkoinen ilta koiria treenaten jollakin kentällä:)

---------------------------

Tänään pidettiin lepopäivä kaikista treeneistä. Käytiin parin tunnin peltolenkillä ja koska ilma oli sateinen ja pelto kynnetty, lopputulos oli aika kurainen:D Meni ihan punttitreenistä kun käveli pellolla ja kenkiin kasautui yhä paksumpi kerros mutaa ja ne muuttui kivoiksi painoiksi. Eipähän tarvi laittaa nilkkapainoja lenkille;)

Täytyy julkaista nämä Mindin pentukuvat, jotka löysin tänään: