Oltiin tänään Porissa tokokokeessa. Aamu alkoi auton jäämisellä kiinni metrin päähän autotallista (lunta oli tippunut katolta) ja piti alkaa lapioimaan. Päästiin kuitenkin lähtemään ja ajeltiin peilikirkasta jäätä Poriin. Oltiin kuitenkin ajoissa perillä.
Vielä ennen meidän vuoroa paniikkitreenit (mä lupaan lopettaa ne..) , jotka ei tapansa mukaan onnistuneet.. Mutta kun kehään menee oikeella asenteella, niin menee paljon paremmin;)

Tuomarina toimi Tiina Heino, joka muuten oli tosi tiukka!

Paikallamakuu 9, Meni piste haistelusta:o Ei tainnut kukaan saada kymppiä??
Seuraaminen 9,  Painoi, muuten hyvää
Liikkeestä maahanmeno 10, Huomasin videolta, että mä vähän kumarruin käskyn antaessani ja Mindi meni istumisen kautta maahan!-.-
Luoksetulo 7, Tämä oli kauhea!:D Mindi lähti laukalla ja sitten mä huomasin, että nyt se pysähtyy ennen tötsää ja mä näytin käsimerkin ja Mindi muka pysähtyi nopeesti:D Sit se tuli hitaalla ravilla sivulle (tai oikeestaan kävellen) ja tuomariakin jännitti, että tuleeko se ollenkaan..
Liikkeestä seisominen 9½, Tepasteli käskyn jälkeen
Nouto 8½, Palautti ravilla ja mälväs kapulaa
Kaukot 9, Ekassa i-m vaihdossa tarvi kaksoiskäskyn:o Tottakai, kun me ollaan tehty koko viikko ekaa nousua...
Hyppy 7, Takasin tullessaan Mindi kolautti estettä ja tuli "sivulle" parin metrin päähän musta, joten kaksoiskäsky.
Kokonaisvaikutus 10, Tästä pitää olla tyytyväinen! Tosi tiukka tuomari ja se kehui meidän yhteistyötä:) Aivan erilaista saada 10 tiukalta tuomarilta, kuin lepsulta. Esim. alokkaassa taidettiin saada joka kokeesta 10?

173p, sija 3/11.

Ihanaa, kun tuomari sanoi palkintojen jaossa, että kisaoikeus voittajaan:D Vinhdoinkin! Koularia mä en jaksa hakea, vaikka nyt se varmaan parista seuraavasta kokeesta tulisi...
Pitäis vissiin olla tyytyväinen ykköseen, mutta mä en oo... Mindi osaa niin PALJON paremmin! Missään meidän kokeessa ei oo ollut sellaista koetyöskentelyä, mikä mun mielestä on hyvä. Viime kokeessa (28.11. Saatiin 2-tulos) oli tähän asti paras koetyöskentely.
No, kyllä me tästä vielä noustaan! Nyt saa alkaa kunnolla treenaamaan voittajaa/evl:lää ja kaukopalkkaa ym. kivaa;)