Eilen perjantaina käytiin hallilla aksailemassa ja molemmille kepeissä tehotreenit. Mindi pujotteli koko ajan virheittä ja vielä nopeesti! Takaaleikkaus oikealta vasemmalle meni tosi hyvin, mutta vasemmalta oikealle tarvii vielä paljon treeniä. Lopulta sekin alkoi sujumaan. Mindi pujotteli täysillä loppuun asti myös, vaikka mä seison PAIKOILLANI ekan kepin kohdassa ja sanoi "kepitkepitkepit":)))
Vinka meinaa jättää aina viimeisen kepin kiertämättä ja juosta suoraan palkalle. Se piti aina varmistaa, vaikka muuten mä pystyin irrota sivusuunnassa vaikka kolmen metrin päähän!! Vasemmalta lähetyksessä Vinx meinasi myös oikoa ja mennä vasta toisesta välistä sisään. Takaaleikkaus meni samallalailla kuin Mindillä eli jos mä leikkasin oikealta vasemmalle, niin meni hienosti, mutta vasemmalta oikealle ei onnistunut. Hassua, kun me ei olla Vinkan kanssa ikinä tehty kepeille takaaleikkauksia, mutta se silti melkein osaa ne!:)
Lopuksi vielä vähän tokoiltiin. Mindin kans leikittiin vaan kapulalla ja tehtiin yksi nouto ja Vinkan kans kaikki jäävät putkeen. Kiva kun V meni istumaan liikkeestä istumisen lisäksi myös maahanmenossa ja seisomisessa.. Niitä piti siis muistutella..

Tänään kun käytiin metsälenkillä, niin lenkki venyi 3 tunnin mittaiseksi. Mä halusin kokeilla jotain uusia reittejä, mutta kun me hetken aikaa oltiin menty jotain "polkua" niin mä huomasin ettei siinä ollutkaan mitään polkua vaan metsän eläinten joku reitti. Mä ajattelin kuitenkin että kai se jonnekkin jännään paikkaan vie ja veihän se tosi jännään paikkaan:D Yhtäkkiä huomasin että me ollaan ihan keskellä korpea! Joka puolella oli jotain eläinten jälkiä ja en mä sitten enää tiennyt mitkä on mun omia, kun ne oli niin sotkeentuneet muihin jälkiin. Oli tosi kiva tarpoa siellä uppohangessa tietämättä missä on! Tosin Vinkan mielestä oli supersiistiä mennä siellä kun sai hyppiä kivien ja puunrunkojen yli sekä sukeltaa puskien läpi. Me alettiin sitten seuraamaan jotain ojaa (että kuljettais edes suoraan), mutta kun metsikkö alkoi olla niin tiheää että ojan vieressä ei pystynyt kulkea niin hukattiin koko oja.. Melkein tunti me siellä harhailtiin, kunnes löydettiin (tai Mindi löysi) tien, jota me joskus oltiin menty. Vinkan mielestä oli varmaan paras lenkki pitkää aikaan:)



^Koirilla kisa kumpi ehtii mun luo eka:D