...Mindin tunnarissa. Tänään mä laitoin oman lisäksi yhden väärän vierekkäin n. 25cm päähän toisistaan. 3 toistoa ei yhtäkään täysin onnistunutta...
Toisto 1. Mindi otti oman, tiputti sen, maistoi väärää, mutta toi kuitenkin oman.
Toisto 2. Mindi juoksi täysiä kapuloille, otti sattumalta oman (ei siis haistellut) ja toi mulle kapulaa järsien.
Toisto 3. Mindi otti väärän ja toi sen mulle. Mä olin ihan hiljaa, joten se kävi vaihtamassa väärän omaan ja toi mulle.......
Muutenkin voi/evl liikkeet ei oo edistyneet YHTÄÄN. Ruudussa mä ajattelin ottaa uuden menetelmän käyttöön noin kymmenennen kerran. Luoksetulon maahanmeno mun makuun liian hidas ymsyms.

Vinkan kanssa ollaan käyty aksaamassa hallilla ma, ti, ke ja to eli tänään.
Maanantaina otettiin keppejä ja palkka oli alustalla pari metriä keppien jälkeen. Vinka haki tosi kivasti kepeille vaikka mä olin parin metrin päässä! Tosin viimenen väli piti käydä aina varmistamassa tai Vinx varasti palkalle. Kepittelyn jälkeen vielä tottisteltiin; vähän seuruuta pallopalkalla, sekä paikallamakuu pari minuuttia.
Tiistaina ekaksi taas keppejä. Lähetin Vinkaa eri kulmista kepeille, välillä se meni väärästä välistä, mutta melko usein oikeasta. Hyvä Vinka♥ Seuraavaksi otettiin ihan pientä rataa, jossa aiheena poispäin käännös.
  
Mä siis ohjasin Vinksun 1. esteelle ulkopuolelta ja poispäin käännös 1. ja 2. hyppyjen väliin. Me ollaan tehty tätä joskus ennemminkin, joten Vinka kääntyi hyvin ilman turhia pyörimisiä.
Lopuksi vielä keinua, kun Vinka joskus kentällä keksi että keinun puolesta välistä on kiva hypätä pois. Mä vahvistin "alastulo"kontaktille asti juoksemista.
Keskiviikkona aloitettiin puomin kontakteilla. Hyvin se Vinka pysähtyy, vain kerran se teki juoksukontaktin ja varasti palkalle:| Ylösmenokontaktiin pitää keksiä jotain, kun Vinka helposti hyppää sen yli. Sitten tehtiin pientä valssirataa. Enimmäkseen mulle treeniä, kun mä oon aina valssieni kanssa myöhässä..

1. hypyn ja 2. hypyn välissä valssi sekä myös 2. hypyn ja putken väliin valssasin. Piti olla aika nopea:) Pari kertaa 2. hypyn rima tippui, kun mä valssasin huonosti.
Lopuksi vielä 3 min paikallamakuu.
Torstaina heti aluksi lyhyttä rataa;

Vinka haki kepeille hyvin, vaikka mä olin suht kaukana, mutta kun tehtiin sama rata peilikuvana niin Vin lähti pujotteluun väärältä puolelta. Tätä siis treenattava. Radan jälkeen otettiin muutaman kerran pelkkää rengasta maxikorkeudella. Aluksi Vinka meni ali, mutta kun laitoin rimoja siihen eteen niin sitten hyppäsi. Lopuksi vielä 4 min paikallamakuu.
Mindi lopetti alkuviikosta tiputtelun niin ensviikon loppupuolella sekin pääsee agiliitelemään:)