Tänään aamulla lähdettiin ajelemaan Kurikkaan puoli 11 maissa. Perillä Vinka oli aluksi vähän muiden koirien perään, mutta pienen muistuttelun jälkeen muut koirat unohtui;) Mä ilmotin Vinkan ALOon vaikka mölliluokkakin olisi ollut... Paikanpäällä tehtiin vähän kontaktiharjoituksia ja pari lyhyttä seuruupätkää ja sitten Vinx autoon odottamaan vuoroaan.
Kun mä hain Vinkan niin se oli ihan innoissaan ja hyppi ja pomppi mua vasten. Ennen paikallamakuuta oli pakko seistä kauan paikallaan, ettei Vinka oo niin kiihtyneessä mielentilassa  ja ennen yksilöliikkeitä taas Vinka sai roikkua mun hanskassa. Tässä pisteet ja selitykset;

Luoksepäästävyys 10,  Jess!!! Ei mitään peruutteluja, Vinka oli ennemminkin utelias tuomaria kohtaan!
Paikallamakuu 5, Vinka oli vähän epävarma kun se vilkuili hirveesti joka suuntaan. Kun oli reilu minuutti kulunut niin ihan Vinkan takana kehänauha nousi ilmaan ja Vinka pelästyi sitä ihan hirveästi joten se hyppäs metrin eteenpäin ja jäi seisomaan paikoilleen.
Seuraaminen kytkettynä 10, Ihan ansaittu oli!! Oon supertyytyväinen:)))
Seuraaminen taluttimetta 8,5, Väljä täyskäännös ja 1 lisäkäsky.
Liikkeestä maahanmeno 10, Multa ihan pieni apu maahanmenossa.
Luoksetulo 8, Lisäkäsky edestä sivulletulossa.
Seisominen 10, Nätti oli paitsi ehkä ihan pikkusen seuruussa jätätti.
Hyppy 9, Vinka ennakoi perusasentoa lopuksi..
Kokonaisvaikutus 9,5

170,5p, sija 1/3 :)))

Nyt vaan paikallamakuu ja seuraaminen kuntoon ja sit kokeet kutsuu;)

^Ohjaaja vois kans opetella seisomaan normaalisti.

Lenkkikuvia tältäpäivältä;